Friday, May 4, 2012

Untitled

Assalamualaikum

1. Went to grandad's house at Bagan Dalam. Seronok jumpe sepupu sepapat yang still kecik. Meriah kot.. Lari sana sini, especially this kid :p

 My cousin Danish yang super duper cute. Macam anak mat saleh. Putih melepak yang amat sangat.

2. Ahad lepas bawak Irah kua outing kat Pizza Hut dekat Sunshine.

Thanks mama amekkan gamba. Anak2 mama da beso kan kekkekeeee :p
I ordered Creamy Carbonara Fettuccine. Carbonara sauce along with Shitake mushrooms, sliced chicken rolls and roasted onions - from Pizza Hut's website
YUMMYYY!!!!!
[source:kampungboycitygal.com]
3. Semalam lepas office hour, pegi main bowling dengan budak2 PD kat BJ Complex - Azlan, Man, Aini, Ada ngan Aisyu. Seb bek aku bawak Student Card, so kena baya RM3.50 je, and RM2 for shoes. Hehe. Semangat gile kan kitorang pektis? :p My teammate Khori and others takle join disebabkan hal2 tertentu so me and Ada je yang ade.  Oklah, kitorang improved kot! I dapat 123 points for the first game, 124 for the second one hehehhe. It was really fun!!!! Kawan2 pon jenis gila2 punya. Ohh I'm so blessed ^^_

4. OMG handphone aku jatuh dalam jamban!! Dah la baru beliiiiii T_T Terpaksa aku seluk tangan dalam tu. Ahhhh tak kireeeeeeee. Tapi EUUUWWWW!!!!

Cat, I know, right? =.='
5. Tadi mase nak balik umah, jam teruk gile atas Penang Bridge. Ommmooo da la minyak nak habes. Cuak gak aa, kang tak pasal2 aku kena menapak kete kat tepi bridge. Erk. Anyway. Aku paling tak suke kalau mase tengah jam tu, tetibe ade driver mencelah laju and tak bagi signal. Seb bek aku perasan, kalau tak dah  berlanggar dah huhuuu. Da la datang dari mane2 and ade certain tu potong queue ikut emergency line. Helllooo where's your patience? Ok tu je ketidakpuasan untuk kali ni hehehhee :p

Jom layan lagu ni jap.


Counting the days - 2 weeks to go sobsobsob.

Bye y'all. 



Thanks for making me laugh everyday. Alhamdulillah :)



THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment