Wednesday, November 2, 2011

Takde Tajuk Kot

Assalamualaikum

Hari ni si Kakashi tu dok diam pulak time aku mandikan dia, slalunya menggelupor cam hape. Maybe sebab dia tau aku nak bagi carrots kot. So dia behave hik3. Kalau everytime pun macam ni kan senang sikit keja aku hihihi. Haaa time ni dia tengah lap2 badan.

kelepiaq habeh ayaq kena muka aku huh
*mesti korang tapaham ahhahaa padan muke*
Ni sebenarnya arnab adik aku. Tapi since adik aku busy sket (cewah bole pulak adik lagi busy dari kakak??) so arnab tu kurang kasih sayang la. Kesian kan, da la takde kawan sobs. Keja aku ngan mama, bagi Kakashi makan. Aku je kadang2 mandikan dia. Sebenarnya aku pun teringin nak ada kucing sendiri. Tapi parents aku cakap, susah nak jaga especially sebab dia suka b***k merata hikhik. Masa kat Vandy dulu, aku penah bela anak kucing. Tapiii kucing aku tu memang behave, baik sangat. Tak membuang merata2 *masuk bakul, angkat sendiri ni kui3*


Ni la kucing aku. Comei an? Tengok muke pun tau, memang manja abes ni. Sebab tu aku saaaaaayang dia hihihi. Tapi aku dah bagi dia kat orang len sebab nak balik Malaysia kan. Tak mampu den nak bayo tambang dia aih. Tapi lepas tu rindu gile lah kottt. Esok lusa la aku cite pasal dia eh. Sebab nanti kalau aku start, jadi sedih pulak. HAHAHHAHA yelah tuuu :p Actually tu je nak cite hari ni. Bye.


p/s : semalam aku mimpi pasal katak..orang cakap nanti dapat duit banyak..muahaha bole caye keee? sape la nak kasi..berangan la sangatttt..afterall, mimpi tu mainan tido kan? :p

hidayah shukor

THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment