Tuesday, November 1, 2011

Carta Hati Sapeeeee

Assalamualaikum


Ni baby aku hik3. Everytime drive, mesti pasang lagu. Even nak pegi kedai yang tak jauh dari umah pon kena pasang. Apetah lagi kalau amek Kimi ngan Irah dari sekolah. Wajib. Balik2 tu terpaksa la diorang dengar suara aku yang sumbang ni keh3 padan muke. Kalau aku kua ngan Moon, konfem melalak je keje kitorang dua heh heh. Tambah kalau kat radio kua lagu fevret. Perghh bole rosak gegendang telinga sape2 yang mendengar lol.


Sememangnya aku memang suka nyanyi. Paling best kalau nyanyi dalam shower masa kat MRSM dulu. Kenape eh? Aku rase an, bile korang nyanyi dalam shower, sore korang jadi sedap semacam, macam bergema2 macam tu. That's why la ramai2 wat choir masa mandi eventhough the real is, kat lua sore macam @!$$#^$#@!~%!$#%@#$!#!@#!#@@! termasuklah saya. Ihiks~!!

Lain la macam najwa latep tu. Beliau siap main gitar dalam kete lagi. Salute untuk someone yang lagi muda dari aku, aku panggil budak kecik la hihihi. Bukan senang nak main gitar woo, nampak je senang (walaupun aku memang tak penah try main ngeeee). Tapi pape pun, aku suke practice nyanyi dengan kawan2. Yang extra best tu, kalau orang tu pandai men instrument. Aku takde la terer pun bab2 note ke hape, sume men taram and kalau agak2 tak sedap tu, kawan aku direct je sound 'Ko tak sesuai aa nyanyi lagu ni'..'Erk kalau ko stick ngan lagu tadi lagi best kot'..muahahahha da kate penyanyi cap ayam. Aku nyanyi for fun je. Bole hilangkan stress, bole kasi happy di kala kesedihan. Ewah3 nak start emo nampak???? Takde ah.

Okla nak out dulu bye bye bye ^___^


Everyday, I fight back the urge to text you or talk to you; telling myself if you wanted to talk to me, you would.

hidayah shukor

THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment