Tuesday, December 18, 2012

Conciousness!

Assalamualaikum

For the time aku menjejakkan kaki ke Twin Tower Fitness Centre dengan Daly *eh dia dah selalu pegi* Pegi gym kejap pastu masuk sauna. Perghhh best kot. Bagus untuk blood circulation. Bersyukur sebab kalau staff, dapat masuk gym dengan free. Heheh tapi masalahnye, aku ni malas sangat nak turun gym. Errrggghhhh betulla badan rase dah berat sangat. In 6 months aku rase dah naik 3-4 kg. Gile kau! Makin montel. Makin membulat. Sampai ade orang tegur, "Eh kau cam tembam sikit je sekarang? Bahagia ke ape??"

Hahhaha apekah. Don't jump into conclusion, my friend. Salah benar tekaan mu itu.

Tahla, lately sume benda rasa nak sumbat dalam mulut ni. I need something to chew. Haahh ni la akibatnya. Spare tyres merata-rata hhihihi. I don't know why tetiba conscious sangat pasal weight, beauty and all that. Grrrr padahal dah beli macam2 product, takdela menjadi sangat kat badan/muka aku nih. Maybe aku tak consistent kot? Hmm maybe maybe *dahi berkerut*

Anywayyyy, tengah menunggu kotak kedua Beutskin Essence. Harharhar tengok kat blog, orang cakap benda ni effective. Aku pun try la sekotak hari tu. Not bad sebenarnya *ni kes ada orang tegur kulit aku dah cerah hoyeah hoyeah*. Awal2 memang la tak nampak effect dia. Tapi lama2 pakai, insyaAllah ok. Takpe, hajat korang nak dapat kulit cantik cam Adira akan tercapai tak lama lagi :)

Jom jom pakat try!
Hmm lagi satu. Lepas dah survey + browsing + tanya orang, aku bertekad nak buat braces. Yezzzaaa dah lama aku tunggu, in fact since form 4 kot. Sebab time tu boleh buat kat hospital kerajaan, dapat free pulak tu. Tapi tak sempat la pulak. Masa tu dah kena pindah pi MRSM Langkawi. Hah anyhow. Aku dah call Klinik Dr Zarin kat Ampang sebab member aku ada wat kat situ. Price reasonable, service dentist pun bagus. Tapi for first time patient, bole walk-in je and doctor akan amek acuan gigi. Then baru lah set appointment untuk cabut gigi/pasang wire terus. We'll see. Tetiba kecut perut pulak.

Ok. On another note. Kawan2 aku ni pun satu. Lepas sorang, sorang member aku anta invitation kawen. Hahaha dugaan apakah ini? Batch MRSM aku dulu rasanya dah dekat 10 orang selamat bernikah. Alhamdulillah. Aku happy untuk korang :)

Hahahha jiwang dok?

p/s:  Will you love me, even with my dark side? - Kelly Clarkson, Dark Side

THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment