Sunday, September 25, 2011

Of Bella and Moon

Assalamualaikum

Suatu pagi tu aku lmbt bsiap. Padahal Moon da habaq nk mai around pukoi 11 cmtu tp aku dok chilex2. Tup2 depa da kt depan pintu umah. Aku dgn xpkai tudung lg. Ditakdirkan pulak hari tu tudung aku tamau jadi. Ahhh hangin2. Tp xpa, sapa nk heran pn kn keh3.

Sayang hampa hihihihi <3
Lama gila xjumpak Bella weyh! Nk dkat 5 taon kot huhu. Tp dia dok gila2 cm dlu gak. Just makin pwettyyyy hihihi. So kami btiga p Queensbay. Dsbbkn kami (aku n Bella) ni baloq liat, kami suro Moon parking kt dlm mall, dkat sket heheh. Moon plak nk saving so dia nk park kt luaq nuuuu (padahai singgit ja kot podaaaaaaa hahahhahaha). Aku ngn Bella kata, 'Takpa2, kami bayaq". Orait. Set.


Lapaq tp before tu pekena eskrem sat. Bajet org kaya p Baskin Robbins tp last2 bli satu cup share tiga org jugakkkk. Choiiii. Kebetulan hari Rabu hari pink sedunia, dpt murah sket. Jambu gitu hihihi. Klau ampa pkai something kaler pink, dpt la offer ni. Da sah2 kami ni bkn minah jambu haihh. Cari punya cri jmpak gak pink brooch aku. Jadila kan. Finelaaa aku jgk yg jambuuuuu. Fine.

Moon and me. Mkn x hengat duniaaaa~
Ok pstu plan nk p mkn tp tgk jam, wayang da nk stat. Klau nk p mkn satgi rushing plak. Takpa2 mkn tu kita tangguh sat. Haa mula2 aku punya la smgt promote Harry Potter sbb da penah tgk kt Sunway Pyramid dgn Mia n Acap. Aku xkesah kot tgk 2 kali so aku ley ja temankn Moon n Bella. It turned out I'm not a good promoter sbb masa last2 tu Bella asek dok tny bila cita tu nk habeh hahahhahah. Bellaaaa why belllaaaaa? Salah akukahhhhh? Cita tu best kot, just duration dia pjg sket laaa. Mia siap tacink2 lg what. :p

Omg lepaih habes cita kami lapaq gila habaq hang. Meluru2 p Pizza Hut hihi. Tamak punya pasai, kami order byk gilaaaaaaa. Dh la order set hat ada Thai seafood pizza, mushroom soup pstu depa pksa aku order dessert lg. Aku kata aku tamau la satgi byk sgt mknn, takdak sapa nk perabih pstu mbazir ja (fine la aku bceramah kt situ haha). Tp last2, surrender gak. Order gak dessertttt (kena paksa sobs).

Dok gatai bgambaq plak. Kata lapaq hahah~
Skali mai pizza, Bella p order lagi lasagna, Moon order spagetthi pulak. Perut tong ka hapa haiiiii. Kenyang tahap gaban punya, skali lupa plak kami order dessert. Adoiii pulon2 perabeh. Last2 tatahan da, kenyang sgt. Suma pakat tala mknn kt aku suro perabeh. Hoiiiiii~










besela pmpn xle idop tnp cermin keh3
Kenyang sudaaaaa. ^____^  Ok last2 parking kena bayaq 4 hengget - ikut jam rupanya hahaha. Tketaq2 aku ngn Bella nk bayaq. Hahah td bjanji sgt kekekekee. Moon pn dgn muka selamba, "I said so". Hik.

Moralnya, parking la keta jauh2 so ampa dpt mengelakkan dr baya tiket and secara xlgsung, dpt beriadah skali hik3. Ohhhh jgn tamak dan jgn mbazir (ehhhh dua-dua pon kami tak, okay?). Hihihihi adios~

hidayah shukor



THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment