Wednesday, March 28, 2012

This Week Kita Relax

Assalamualaikum

Ade training hari ni kat Vistana Hotel pasal Measurement System Analysis. Yang kelakarnye, bole pulak sesat tsk tsk tsk. Jangan terkejut kalau one day orang bawak aku jalan2 and tetibe aku over-excited, "Wah! Best gile tempat ni". Padahal da penah pegi 32648126482 kali. Lol. Nasib baik pagi tadi ade Johara Pagi Era yang sudi meneman daku. Gelak sorang2 je dalam kete tadi <--- kes stuck dalam jam lama sangat kehkehkeh.

Penang Bridge ni asek jam je. Aku swim kang. *gambar hiasan*
Tadi banyak food yang hotel serve for lunch. Omaiii banyak gak aku bantai. Burp kenyang gilos. Tahan jugak le ngantok sebab training tu mainly lectures. Ade jugak team assignment sikit. Oklah. Tapi aku sorang je pompuan mase tu. Bahahaa awkward la jugak. Redah je. Nak wat camne, supervisor yang tolong sign up kan training ni hehehe. Kita hanya mengikut arahan *tangan atas dahi*

Balik keje, pegi withdraw duit jap pastu gi Billion beli groceries sket. Kahkahkah macam surirumah berjaya, mama siap pesan beli bawang la ape la. Bila lagi nak merasa kan hihih. Lepas tu pegi amek Kimi balik sekolah. Aku terfriendly pulak hari ni pegi sembang dengan makcik guard sementara tunggu bebudak tu kuar. Time tu ade mat2 bangla tengah letak tar atas jalan. Lagi la makcik tu bebel2 sebab nanti kacau kete parents yang nak amek anak diorang. Pastu bas sekolah pulak kena berhenti jauh sebab takde parking spot da. Hehehe layan jugak makcik ni bercerita. Orang berumur ni banyak celoteh nye kan hehe. Seronok dengar. Aku? Hmphh awal2 da parking jauh *konon nak exercise*

Sampai umah, mama da siap masak kari ikan sembilang dengan sambal udang. Pergh nikmat betul. Alhamdulillah syukur2. Hari ni not bad lah. Tak penat sangat. Esok pon. Sebab ade training lagi. Bole kate minggu ni lepak sikit la. Dahle Isnin amek cuti (sebab pegi KBD hehe). Takde lah aku kat office mengadap keje2 yang datang melayang itu hihihi. But I have to prepare for Friday (maybe have to stay back HUHUHU takle balik kul 3 warghhh). And weekend also, get ready kalau kena panggil masuk production line T_T

Ku berserah kepadaMu Ya Allah. Jadikanlah semuanya baik dan berjalan lancar untuk aku dan keluargaku. Aku bersyukur atas segala nikmat yang kau berikan sampai ke hari ini. Alhamdulillah :)

Song for the day heeee~~


THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment