Tuesday, October 9, 2012

Freaky Fun Food Friday!

Assalamualaikum

Jumaat lepas aku check blood pressure. Rendah nya! Tapi dah ley agak la, sebab malam before tu aku tido lambat. Patut la asek sakit kepala. Hadoiiii.
Tapi kawan aku kata pulse aku still normal. Ya, saya normal.
Tengahari tu tak lalu makan sangat *yea right pagi2 dah bedal nasi lemak*

So beli waffle with strawberry and ice-cream. Wehooo rasa cam berkurun tak makan waffle. Dulu rajin makan kat Waffle House, Pancake Pantries, Bread & Co dan sewaktu dengannya. Omigosh me mishhh those places!!!!! T_T

Takle lawan aa kat Vandy punyeeee hihihi :p
Anyway, agenda aku for the day memang makan je. Dinner tu aku pegi Sushi King, craving for sushi *obviously*

Bila dah sampai tu, taktau pulak nak makan apa. Last2 amek set kat bawah ni. On bottom right ada deep fried prawns, eggplant, seaweed, long beans and sweet potato. Sume nye fried. Ergh ergh. Hahhah tapi makan jugak! Atas dia tu Inari, which is Sweet bean curd. Yang ijau tu Cha Soba, means cold green tea buckwheat noodles. Makan dengan soy sauce. Sedap! Sangat!


Alhamdulillah kenyang. Then lepas tu pegi kat tasik luar KLCC. Tudiaaa, terpegun aku melihat. Dah la jarang kuaq amek angin kat situ. Memang menenangkan jiwa betul. Ramai pulak orang. Yela, malam minggu kan.


GongCha itu wajib! *hadoi melantak lagi*

Hahahha yang betulnya malam tu aku nak hilangkan stress. Dan yezzzz, aku berjaya!


Food makes us happy. Kalau ada makanan yang best, suma jalan. Betul ke bohong? :p



THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment