Sunday, October 2, 2011

Sakit Kepala Nyaaaa

Assalamualaikum

Sakit kepala ni kan, selalu sangat la dengki kat aku. Kadang-kadang benda ni menyerang bila tak cukup tido, bila matahari terik sgt (perhatian kepada putera-puteri lilin), bila ngadap laptop berjam-jam sampai tak kelip-kelip mata and serabut memikirkan something dalam jangka masa yang panjang. Teehee. Suatu malam tu sakit kepala sebab aku pikir banyak sangat sampai jadi stress. Tmbh pulak tak bole tido. So DOUBLE STRESS.

N.i.c.e

Yang sebetolnya lately aku x bpe sehat. Asek batuk and selsema. Taktahan weyyy. Kalau bersin tu lagi la parah. Ada skali tu adik aku cite dia jadi pengerusi perhimpunan kat sekolah. Bila nak sebut nama guru besar, dia bersin. "Hashhhhimmmm". Guru besar yang bernama Hashim tu pun tarik muka masam jeeeee. Kesiannn adik aku, padahal dia tak sengaja pon keh3. Ok, tu iklan jap. Tapi betol, kalau bersin tahap kronik memang rasa macam nak tercabut hidung. Nak cakap je, bersin. Nak makan pon bersin. Ergh. Hidung pun rasa berat je. Tak suka. Tak suka. Tapi yang aku suka, tengok gambar kazen-kazen sekalian nih. *haha random tak* 

Danish, anak Paksu. Bukan Nora Danish ye.
Oh ni bukan baby girl tau.Hik~


Ni pulak Haziq, anak Kak Ain. Gggggerammmm XD


Rindunya nak jadi budak-budak ngeh3

hidayah shukor

THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment