Saturday, April 7, 2012

Random di Pagi Sabtu

Assalamualaikum

Malam tadi aku mimpi bestfriend aku. Well, ex-bestfriend. Dia lalu je depan aku, tak senyum tak ape. Apekah motip mimpi tu? Saje nak mainkan perasaan aku kan. Huahuahuaaaa~~

Then aku terbangun sebab ade orang call. Rupe2nye dari office *facepalm*. Tengok jam da pukul *some text missing*. Memang patut bangun pon hihihi *blushing*

Aku dengar ayah ngan mama tengah discuss pasal cuti sekolah nanti. Diorang plan nak pegi Melaka. Huhuiii bestnye tapi tatau la aku dapat cuti ke tak. Tak best la bercuti kejap2 kan. Ngehehehehee~

Junior aku kat Vandy nak grad da May ni. Ommooo nak dekat setahun da aku grad!!! How time flies sobsob. Die rajin sangat offer nak belikan something untuk aku. Huahuahua sape suro tanya. Aku teringin nak beli perfume Victoria Secret sebenarnye. Da gitau die pon. Bahaha mahal sangat kot kat Malaysia nih. Padahal takde la nak pakai perfume VS pon, saje2 nk try. Nanti try perfume lain pulak.

Dream Angels Heavenly - Angel Mist 
Anyway, aku tengah tunggu ayah beli McD breakfast (family box punyeeee). Asyik McD je hahahha. Semalam dah beli chicken porridge untuk mama sebab die tak sehat huhuuuu. Hari ni da ok kot. Mama bukan boleh dok diam. Kalau rasa sehat sikit, mule lah nak buat keje2 umah. How I wish I can be hardworking and determined like her. Hehehehhe :p

Nyum nyum nyum ^_____^


THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment