Thursday, January 26, 2012

Of Closet and Matsaleh

Assalamualaikum

Hari ni adik aku Irah tu nak kuar dengan kawan2 die. Tapi entri ni bukanlah nak cite pasal outing diorang tu. Tadi die bising2 cari baju ape nak pakai. Hua3 aku time form 1 men redah je kot, even tshirt dengan jeans. Ye aku memang selekeh. 

Tapi kalau aku kurus and kecik macam die, takde nye aku pening2. Berlambak2 baju kat almari tu yang bole pilih. Pakai je baju pape, mesti kene and cantik punye. Malangnye, aku tidak. Heh.

Tapi kalau ade closet cam ni, rase2 berape hari jam nak bersiap?

Jessica Alba's shoes closet
Nicole Richie's
Fergaliciousssss

Ok dah. Tu je gamba2 yang aku bole tunjuk. Tengok lame2 bole jadi jeles urgh. Tapi kalau aku (haaa berangan la lagi), my dream wardrobe closet would be something like this.

Kemas kan? Dream je la, bukan betol2 pon *rolling eyes*
Hah cakap pasal matsaleh ni kan. Korang tau tak Serina anak ChefWan da dapat 2nd baby? Tiga hari lepas. Nama die Isabella Safiyya. Tapi aku bukan nak cakap pasal baby tu. Aku nak tunjuk abang die, Tristan Tareef. Nak masuk 2 taon this year. Cute bangat sih!!! Ye la, ayah die matsaleh (pure ye bukan celup hahaha). Ok ok cekidaut cekidaut *over nye sampai dua kali*

 
Ommo ommo ommo 
*tu je mampu cakap*
hidayah shukor

THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment