Friday, January 13, 2012

What The @$%^%&@%%^&%!!!

Assalamualaikum


Haha bahasa menunjukkan bangsa. Ni kalau mak mertua tengok kompem esok teros buat menantu hiks! Agak-agak korang la kan, asal orang suke mencarut eh? Taktau la kalau ade orang cakap, 'Eyy ni bukan mencarut, mende ni kitorang da biase sebut da. Ilek aa. !@$@$%#^!@ aa kau nak nasihat plak'. Hands down. Lagi la parah. Taktau nak cakap ape dah.

Kalau nak cite bab mencarut ni, rasenye stat dari high school la, bila sume da matang sikit and boleh menerima (what?) hihihi. Seingat aku, time skola rendah dulu takde pulak aku dengar orang mencarut. Paling teruk pun cakap bodoh ke bangang ke. Camtu je la. Nasib baik jugak aku tak dibesarkan dalam family yang suke memaki-hamun and guna word yang kesat. *apekahhhh.kesat?* Well I'm sure ramai kat lua sane yang macam tu jugak. Takkan parents nak ajar anak2 diorang words sebegitu? Ade kawan aku sorang ni, even da besa camni kalau cakap word 'bodoh' pun parents die marah. Klau aku laa... *jap nak kire berape kali aku sebut* Ohhh and ade jugak kawan2 aku yang sangat la lemah-lembut yang aku rase kalau die mencarut tu, tu tandenya nak tsunami gituh. Ade yang bahasakan diri 'saya' dengan mak die. Very the sopan ok. Nak pengsan wase.

Ok sebelum menyimpang jauh. Sebelum menggewdik lebey. Back to the question. Asal orang mencarut eh? Sebab influenced dengan kawan2? Sebab dah da terbiase? I think more to the first reason. Don't you think so? Ye la klau da terpengaruh mesti la lama2 jadi terbiase kan. Ape aku ni.

Haa mase high school, word paling femes yang asek kua dari mulut student is name binatang tu la. Alaa yang tu..yang tuuu la. B*b* betol la korang ni takpaham pulak! Hahahha kidding2. I mean, takde binatang lain ke? Kucing ke arnah ke. Tak ke comel. Aku rase b*b* tu pun rimas da banyak kali tersedak orang sebut2 name die. Kesian betol. Lagi satu word yang aku slalu dengar, bahagian badan manusia. And sume2 yang stat dengan huruf 'p'. Macam2 la, ikut kreativiti korang ye. Paham-paham sendiri ok. Ala, jangan buat2 innocent please. Haha.

rase nak penampo tak pelukis ni? *klik untuk besarkan*

Klau kat US pulak, lagi frequent kot denga matsaleh dok memaki hamun ni especially f word tu. Da bese sangat beb. Lagi best, kadang2 diorang bukan marah pun sebenarnye. Saje2 je cakap, da memang a part of their conversation. Siap gelak2 lagi, bergurau-senda bak kate orang. Shoot betol la. Wait. What did I just say? Oppss tu sebutan comel untuk sh*t. Konon nye lah! Kadang2 terkeluar jugak sh*t tu disebabkan tension tapi lepas tu aku mesti jadi awkward, tengok kiri kanan ade orang dengar ke tak. Kalau ade orang, buat2 muke cute sambil cakap I'm Sorry! *gaye Amir Raja Lawak* Mesti la aku tengah tipu korang kan sekarang ni. Haha. Padan muke.

Abes tu ape point aku bagitau korang pasal mencarut ni sume?
The truth is, aku pun taktau. Aku tengah bosan ni sebenarnye.

what theeeeeeee
Ohhh klau korang bosan and terase nak mencarut gi la layan mende2 camni kat 9gag hihi. Siryes lawak. Tapi ade yang censored2 tuuu, pandai2 la korang eh. Sume da besar da *tetibe*

Ok chow cin cau ;)

hidayah shukor

THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment