Wednesday, September 26, 2012

Busuk

Assalamualaikum

Arghhh tak suka himpit2 dalam LRT. Dalam kul 8 lebih camtu, memang sesak gile orang dalam tren. And bila dah berdiri dekat2 camtu, macam2 bau akan keluaq la kan. Tambah orang baru balik keja, dengan peluh suma eeeuuwwww. Seb bek takde yang lepas gas asli dalam tu. Huh. Bila dah sampai Setiawangsa, ramai orang turun. Pheww kosong sikit tren. Baru bole bernapaih.

Masa balik umah, kena across satu flat ni. Ade orang muntah pulak kat hallway tu. Banyak pulak tu adesss. Menusuk kalbu gile. Bila dah masuk dalam lif apartment aku, terbau hancing pulak. Stressnyaaaaa, sapa la yang kencing dalam lif ni. Kuat pulak tu bau dia pffttt.

Aku rasa lama2 kan, deria bau aku boleh hilang kalau camni. Huuuuuu~


Lalalalaa. Malasnya nak packing untuk esok! Dah la kena bawak beg siap2 pi office. Baju apa nak boh dalam beg pon taktau. Aku slow la bab2 pilih baju ni, memang takes time sikit. Dah la ada Hawaiian themed dinner, dress apa lah yang sesuai? Takkan nak pakai tempurung kelapa kot? Kahkahkah takdak keja.

Anyway, Awin pesan beli CoolFever kat dia. Dia teringin nak makan kepsi so beli la jugak. Lagipun aku stay back sat kat office tadi, member2 ajak dinner. Sian diaaaa, cam nak demam ja housemate aku sorang tuuuu. Before balik umah pi Guardian sat, niat nak beli medication untuk diri sendiri jugak.

Minyak cap kapak and panadol, in case sakit kepala yang teruk *selalu ja sebenarnya huuu*
 Hahhaha CoolFever pon jadi isu gak tadi. Awin kata, "Awat dalam ni ada 4 ja? Dia kata kat luaq 6 + 2?". Aku cam besa panic, takut kena scam and kata, "Eh aku salah beli ka? Meh nak tengok sat". *teros amek kotak tu*

"Ohhhh dalam each packet tu ada 2 sheets. Patutlaaaa..."

Dua2 orang pon macam terjawab sendiri. So kami argue la sekeras2nya, patut dia letak la 3 + 1 la kan. Saja ja nak promo, nak bagi nampak 6 + 2 tu banyak. Cisss tactic buat business lettew. Tak baik tau wat kami confuse camtu. Hihihihi.

Hhahahah 6 + 2 pon nak argue keeeee???
 Oklah. Cukup2 merapu. I should start to pack NOW! Hewhewhew~


Don't hurry, give it time, things are the way they have to be. The moment that you're waiting for is coming, only if you give it time.



THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment