Monday, September 17, 2012

Gloomy Sunday

Assalamualaikum

Whenever Allah removes something from your possession,
it is only to empty your hands for an even better gift

Aku tak sedap hati lately. Rase tak best. Rase tak seronok. Ape pasal tah? Runsing aku memikirkan nya. Apakah punca semua ini? Ahhhh persetankan suma tu =.='
Nak cita pasal hari ni. Aku wat double chocolate brownie tapi guna instant mix ja. Macam kat bawah ni. Hahhaha malaih.
 Senang ja. Tambah telur, air & minyak, lepas tu masuk dalam oven. Siapppp! 

[sorry malas nak rotate] Makan dengan eskrem milo sebab takde vanilla.
Sebenarnya aku rindu makan molten chocolate cake kat Vandy dulu sobsobsob.
Malam tu aku pi umah Tokwan. Bagi extra brownies kat cousin2. Haha depa tak besa makan dengan eskrem rupanya. Last2 depa tinggai brownie, makan eskrem ja. Cis.
[malas nak mekap = muka dull]
With Baby Rabiatul Adawiyah. Fotogenic betul beliau. Hahaha.
 I bought myself two blouses. Lepastu beli case iPhone yang comel. Ngehngehngeh shopping sakan. 


 
That's all kot. 
Nak packing barang for tomorrow. Nak balik KL dah. And lusa pulak keja. Haih.



THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment