Sunday, September 16, 2012

Photo Shoot Raya 2012 ;)

Assalamualaikum

Bangun tido je, adik2 aku menyerbu dengan membawak photo frame dengan album. Aku yang separuh sedar dan muka terkejut, menjadi terpinga2 sambil berkata dalam hati, 
"Ada agenda apa pulak adik2 aku ni???

Ok intro yang terlalu over.

Yang betolnye diorang excited sebab gamba photoshoot kitorang masa Raya hari tu dah siap!!! :) Kahkahkah patut la. Ayah booked photo session kat StarEast Wedding, Permatang Pauh. Photographer dia pon not bad lah, pandai bagi direction. Dia snap banyak2 gambar tapi kami amek pakej, so boleh pilih 18 keping ja. Venue pon cantik tapi masa amek gambar tu panas terik, agak tak comfortable. Tapi ade ku kesah? HAHAHA.

Anyway, setelah sebulan menunggu, inilah hasil nya. Hihihihi ceq malu *gelak gedik*

Macam tangga plak. Hahaha kenapa haku pendek???

Kak Long dan kuncu2nya hihihi.
Ni paling takle blaaaa. Tapi ikut je la ape photographer tu suruh buat hehe.

The boys ehem3.
Peewittttt ;)
The best mom in the world..thumbs up!!! :)
Konon2 gaya freestyle. Dan aku kelihatan cam tak ready.

My personal favorite ;)

Cantik kan background dia?
One happy family :)
Hahahahahhahahaha aku dari tadi tak abes2 gelak sebab kuasa meng'edit' yang melampau. Sampai tak kenal muka sendiri. Pandai betolla StarEast ni. Tak nampak jerawat atau kulat di muka *omg kulat ada kat muka???* Ohhhh sekarang baru aku tau camne retis kat magazine tu kulit diorang ley nampak flawless and all that. Eh tapi kalau yang kulit betul2 cantik tu, cantik la. Kan? *tetibe emo haha*

Ok tu je heheheh *nak sambung gelak lagi*


p/s: If things are happening according to your wish, you are lucky, but
if they are not, you are VERY lucky because they are happening according to Allah's wish :)



THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment