Monday, September 10, 2012

Kenduri Nisa + Open House Aliya

Assalamualaikum

Tertinggal specs kat Penang pulakkk. Betapa terseksanya apabila penglihatan menjadi kabur. Hahhaha skema teghok. 

Anywayyy, my friend posted this on facebook,

"Awak kate awak stay, tapi awak hilang. Terima kasih"

Pergh makan dalam gile. Hahaha biase lah, bile dah kapel tu, macam2 boleh jadi. Even orang yang dah kawen pun bole cerai. Inikan pulak pakwe-makwe hihihih.

Ohhh cakap pasal kawen. Meh aku nak cite pasal trip pi Seremban Ahad lepas. Best la sebab dapat jumpak kawan2 MRSM Langkawi balik. Dari tempat aku nak pi umah kenduri it takes about 2 hours so aku kuaq umah kul 10 pagi. Pi pick-up Dihah kat Stesen LRT Titiwangsa pastu headed to UPM nak amek Ted ngan Nani. Hahhaa saya memang driver yang baik kan? :)

Hahahha vain kejap bole kannnn? I love you guysssss!! <3
Our final stop is kat umah Jat, which is Desa Vista kat Sepang. Sampai kat umah kenduri (Garden City Homes) dalam pukul 130 camtu. Bahang panaih dia, toksah cakap la. Meleboq abeh mekap ceq. Hahahah padahal tak pakai sangat pon. Sekadar letak bedak je *bajet natural beauty ptuiiiiii*
Orang sangatlah ramai. Meja pule sangatlah tak cukup. So sementara tunggu orang abeh makan, apa salahnya kita bergambar dulu kan kan kan?

Raja sehari. Nisa ni memang cun dari sekolah lagi. Seb bek dah taken. Hahahaha.
Kawan2 yang sudah lama tak ketemu :')
Ok gamba2 kat bawah ni suma kawan aku Hasanul Asyraf aka Acap aka 'photographer berjaya' yang amek. Aku tumpang letak dalam blog, bagi hang femes sket Acap! :p
Inilah beliau. Thanks jadi photographer kami hari tu! :)
Anis nyebok wat duckface gemok kat belakang. Huh. *tetibe tak puas ati*
The Pelamin. Cantek kan. Cam dalam cite Cinderella.
Kitorang yang taktau nak buat ape. Bergambar je lah.
Time tu la sume orang nak tunjuk status depa. Ampa taktau, ni pakat2 dok queue nak bergambar jugak pas kami. Hahahaa~
With the geng dari Johor. Jauh gila drive baq hang! Sanggup nak mai tengok kawan kawen. Cayalah beb.
Freestyle ka apa ka, gaya kami tetap sama. Hahahha pasni kena excited sikit. Go people!
Dalam pukul 3 camtu kami gerak pi umah Aliya kat Kajang pulak. Hahhaha belasah ja la bawak Madihah suma although Aliya ni kawan aku masa kat Vanderbilt dulu.

Hilmi, Noel, Aliya, Sabi
Bersama orang yang baru bertunang. Ce teka yang mana hehehhehehe.
Chocolate cake ni sangat moist dan sedap dan macam2 lagi.
Malam tu, aku drop Ted and Nani pastu bawak balik Dihah ke umah aku. Before tu singgah sat beli barang2 untuk Raya Decor - poster colors la ape la. Nasib baik kedai dok bukak lagi. Sampai umah dalam pukul 10 malam. Penat nyaaa..awat la kenduri kawen depa ni jauh2 sangat?? Nasib baik this week punya kat Shah Alam ja. Tu pun nak dekat sejam gak hadoi.
Ok, so dah banyak kenduri member yang aku attend. Aku? Hmm banyak dah soklan2 standard ditujukan kat aku. Dan jawapan aku haruslah standard jugak, "Bila sampai jodoh" ataupun "Tunggu hang kawen dulu" - sambil buat muka tak ikhlas. Hahahahadljaldmaslcndewekajdlsajk. Sampai gelak pun tak ikhlas.


Tapi apa2 pun, arwah tok aku pesan, "kalau cari laki tu, biaq hat berjenih sket" - berjenis di sini bermaksud mempunyai akhlak yang baik, tak loq-laq buat loyar buruk dan seumpama dengannya. Adoi.


p/s: Should I or should I not? Dilemma!


THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment