Monday, September 3, 2012

Ceq Malu


Assalamualaikum

Weh nikmatnya bawak balik laptop. Balaih yang adik aku punya sat. Hahahah. Puaih ati, asek dok men fesbuk dalam ipong ja, rimas gak kengkadang hehe. Adik aku ada exam 2 minggu ni. So sebagai kakak sulung yang bertanggungjawab, memang patut pon aku 'pinjam' sat laptop dia kankankankannnn??

Hahaha haaa ok ok..nak cita something. Hari ini dalam sejarah....I was supposed to call someone sebab nak mintak quotation. Or so.

Me : Hello..may I speak to Mr Connie, please?
Him : Mr Connie is not available, maam.
Me : Then, can I know who's on the line?
Him : Mr Justin here *nada sirius*



Me : *pause for a while* BOSS!!!!
 
Hahahha silly me! Pi dail number bos pulakkkkk. Bos aku gelak ja dalam phone tu. Nampak sangat dah weng hari ni. Dengan perasaan malu yang menebal 10 inci di muka, aku pon pi kat meja bos *which is kat belakang cubicle sendiri*

"Boss, sorry sorry! I thought tu number office Connie. Patut la pelik, asal number die cam familiar jeeee?"

Hhahahhahahahahhahahahhahahahaha ngok ngek punya Hedayah~ 

 

Hohoi memang penat gak la hari ni. Dengan tak cukup tido nye lagi. Hewhewhew. Sampai aku ngadu kat kawan aku sorang ni, kenapa aku kena buat keja yang takdak kaitan dengan aku? Banyak la aku membebel kat dia. Mesti dia menyampah dengan aku. Hahhaha tapi beliau tetap menjawab dengan cool nya..

"Jangan la stress sangat kat office. Kalau rase tak suke buat keje tu, at least berniat la nak dapatkan pahala".

Aduhhh cayaq baq hang. Mulianya hati dia. Baguih nya ada kawan macam yang sorang ni kn. 

Ok tu ja nak bagitau. Aku tengah mode pemalaih nak update blog. Aduyaiiii~~

Oh lupa, been repeating this song like crazeyyyyyyyy today hihi~

...God knows we're worth it...


THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment