Thursday, February 9, 2012

Cuti Sendirian Berhad

Assalamualaikum

Petang tadi makan nasi, sambal udang dengan ikan goreng. Kepuasan. Balik2 Malaysia, lepas makan udang je aku teros gatal2 hidung. Serta-merta! Part bersin toksah cakap la, berkotak2 tisu habes *nampak beno nipunye* Eh bila masa pulak aku ade allergic nih? For few months jugak. But now rase kurang sikit. Magic betul. Main2 pulak hidung ni. 

Tapi aku bukan nak cite pasal tu *macam biase termelalut*

Hari tu aku dengan suka suki bagi 4 hari cuti kat diri sendiri, although memang tengah menganggur pon HAHA. Nak tumpang sekaki merase nikmat bercuti bagi orang2 yang bekerja boleh kan. Ahad pagi lepas diorang plan nak pegi picnic kat Sg Sedim, Kulim. Aku tokle join sebab hal2 kekeluargaan gitu *busy la sangat!*

Terasa sedih sebab tak dapat join. Pastu diorang cakap nak singgah makan kat Carrefour Seberang Jaya, which is 10 mins from my house. Bersorak kegembiraan la saya hehehe. Yey dapat jugak jumpe. Nasib baik hari tu ayah tak jadi bawak kitorang keluar petang tu. Ngeheheeehheee *tepuk tepuk tangan*

Menyempat agi main card. Memang budaya Vandy sejak dari dulu. Hmph!
Yang baju hijau tu Dilla, ex-classmate aku dulu mase kat St.George. 

Kebetulan die pun kenal Nabil. I smell something fishy here hiihihi :p
Haaa ramai u'ollz!
Nabil, Bae, Mony, Jobol, Acap, Topek, Anep, Fadhe, Baly, Wansyah, aku. Hahahah nampak sangat aku mencapap kan. Paling besar pulak tu. Ade wan kesah?

Meriah kan? Hahha ni baru 1/3 budak Vandy. Agak2 korang berapa ramai la kat Vandy tu? Satu batch dah 40 orang. Muahahahhaha sape suro JPA ngan MARA anta ramai2? Saya tak suruh. Mereka dan keluarga mereka pun tak :p

Tapi tak sia2 4 taon aku kat Vandy. Aku happy kat sane. Well, ada problem sana sini tu biase lah. Student life kot. Sape yang takde problem, jom tuka badan dengan aku please? Aku nak. Tapi ko kena cantik macam Lisa Surihani dulu *tak pasal2*

Rase macam ditipu tak? Ni bukan Lisa pon tapi
Kimberly Ryder. Pelakon Indonesia. Ade iras2 kan?
TAPI Lisa tetap menjadi pujaan hati ku.
Alalallaaaa comel :D
p/s: aku masih straight


THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment