Monday, February 13, 2012

Picnic at Batu Feringghi

Assalamualaikum

CIK DAIRI!!
Semalam aku mimpi..
Mimpi yang tak sepatutnya aku mimpi..
Aku suka sebab..
Rinduku terubat..CEH! *blergh*
Tapi aku tetap SEDIH!!
Sebab mimpi tetap mimpi..
Hanya tinggal mimpi..
Sampai bila2 pon mimpi..
ergh.

Tettt! Masa mimpi pun tamat.

Aku da terlambat! Hari ni nak pegi sekolah Irah, bawak die kuar outing. Dang dang. Kalut ah bersiap. Tension aku. Da bangun pukul 8 tadi tapi pegi tido balik. Tu la sape suro tak dengar bunyi alarm. Tengah aku  betul2kan tudung, mama berceloteh (wah!), 
"Haa nanti kalau da kawen, jangan la dok bangun lambat kat umah mak mertua".

Ohhhh emm jayyyy?
"Erk???? Ye2". T_T

Ok ok back to the story. Amek Irah kat asrama then headed to Batu Feringghi for a picnic (kinda). Tapi takde la naik sampai atas sane, takut tak sempat balik sekolah before 6pm. 

Iklan rambut gugur. 'Bersama-sama Kita Bertumbuh'?
Whattt?? LOL. Taknaklah! :p
Sape makan cucur udang cicah kuah spaghetti? Saya!! *lupe bawak sos*
Cubaan menjadi Datin Maimon
Ade orang2 practice berkayak. 1...2...3...!! *fuh semangat*
Bibik sedang menanam kaki (saya)

Ok. Dalam kul 5 camtu kitorang da packing2 barang. Hanta Irah balik asrama then it's time to say goodbye. Teringin pulak nak balik naik feri. Jom jom. *asal macam pemalas gila nak bercerita?*

 
Dah sampai seberang! Start your engine Vrooom Vrooom..~
Spending time with your family is definitely worth it. 
Thank you Allah :)
 
Tapi CIK DAIRI!!
Aku terase seperti nak menangis..
Sebab malam ni belum tentu lagi..
Aku akan mimpi yang sama..
The saddest moment when you realize..
The dream is better than the reality..
And you don't want to wake up..
Dengan ini, aku SEDIH!



I heard over the news that Whitney Houston just died. 
Oh how I love her song 'I Will Always Love You'


THANKS FOR READING! :)

No comments:

Post a Comment